tisdag 19 augusti 2014

Mycket nytt men spännande

Ja även om jag inte jobbar på jobbet nu är det mycket nytt att ta in. Allt är bara positivt hittills men mycket:-) Igår kände jag mig helt matt i kroppen och givetvis kände jag ett munsår på läppen... Hem och kurera! Kommer bli en intensiv höst med utbildningar, introduktion och konferensresa:-) så igår lagade jag en enorm gulaschgryta på långkok sen kröp vi ner i sängen i mjukisar och strumpor - ingen värme här minsann:-(

Idag är Sandra iväg på utbildning i Göteborg så efter jobb idag vankas aw med kollegorna och sen hem och städa och tända ljus tills älsklingen kommer hem. 

Idag åkte västen fram ur gömmorna och igår invigde jag mössan. Höst. 

Jag saknar barnen men om två dagar är de hos mig, hade tänkt åka och kolla hästdagiset i Veberöd med Ella men måste kolla upp vilken tid - den ungen älskar ju hundar och hästar! Hade gärna velat ha en hund men ja man måste vara realistisk - tiden finns inte just nu helt enkelt. Eller huset:-) 

Ha en fin dag allihopa! Lillördag!!!
Höst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar