fredag 29 augusti 2014

Tillbaka i sadeln

Igår hade jag en fantastisk dag! Slutade lite tidigare så det hanns med både ett besök till biblioteket och en glass i Dalby centrum. Barnen fick sin favoritmat - korvstroganof och somnade och sov hela natten:-) Och inte nog med det var det premiär för mig Igårkväll på hästryggen! 

Jag behöver en fast rutin i veckan och dessutom behöver jag stärka mitt bäcken så jag är så glad att jag tagit upp ridningen igen. Så nu till helgen i Ullared blir det inköp av ridbyxor och ridstövlar till Ella. 

Ikväll ska jag ha barnen en dag extra och även ha Theodor:-) ska bli mysigt sen lämnar jag av grabbarna på fotboll och Ella och jag drar till stallet. 

Har verkligen längtat till denna helg som ska fyllas med massor av god mat och shopping! På lördag ska jag och Sandra gå till saluhallen och äta gott! 

Veckan på jobb har gått bra, mycket nytt och många nya saker att ta in men nästa vecka kör det igång på riktigt. Känns väldigt bra och jag längtar efter att få mina egna kunder. 

Nu släppa jobbet, dra på favoritmusiken i lurarna och tänka på mina älskade barn som jag snart ska hämta! 

Ha en fin helg allesammans 
Kaninöron på
Morgonmys

Ville inledde dagen med teater av bästa sort - skuggteater! #riggarn

Plutten i sin nya tröja från Zara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar