måndag 3 december 2012

Tända ljus på morgonen

Kan göra så mycket. Idag satt alla barnen vid bordet och ville var så glad över att det var så mysigt med tända ljus precis som jag när jag var liten. Okej idag måste jag säga att det var mysigt med snön utanför fönstret med adventsljus tända när vi åt frukost.

Ikväll blir det sent hem kl 20 så idag träffar jag inte barnen alls men imorgon får jag kunde de när jag slutar kl 15.30!

Barnen går och sjunger jul- och rockmusik här hemma och nu börjar fåret Jean som får alla föräldrar att rycka till- dags för dagis men då barnen är krassliga blir det hemma idag igen med den andra mamman.

Funderar på om jag hinner klippa mig i veckan men hur ska jag ta mig dit utan bil? Åh hatar att åka kollektivt med sura busstanter och hostiga människor det sista jag har tid för i mitt schema är att bli sjuk.

20 dagar till julafton idag. Härligt! Ha en fin tisdag alla min har börjat super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar