söndag 16 december 2012

Bus och kryosömn

Ja se helger jag är själv med barnen blir det en massa hyss som händer. Jag måste ju laga mat och plocka undan och då passar de på. Drar ut alla kuddar i hela lägenheten och bygger hus, tar av alla korkar på Theodors tuschpennor och målar på bordet, badar med kläderna på, river ut skorna ur hyllan och går omkring. Funderar seriöst på Mc Donalds så jag kan övervaka de tout les temps!

Igår var jag på tjejmiddag hos Josefina i Lund. Vi blev indelade i lag som alla skulle stå för varsin maträtt sen hade vi musiktävling med intron. Supertrevligt. Kvällen avslutades med julklappsleken och jag gick därifrån med en Amelia och en påse skumtomtar med äppelsmak! Hallå eller var det min högsta önskan eller vad? Verkligen kul. Hade på mig väldigt damiga kläder för att vara mig. Kort kjol, strumpbyxor och en cardigan med guldknappar.

Idag ska jag köra klass i BP kl 15! Gud vad härligt att typ skaka liv i denna otränade kropp. Godmorgon välkommen tillbaka från kryosömnen typ!!!

Denna v ska det tränas. Hela min kropp har abstinens måste jag säga. Men när!? Imorgon ska jag och mina kollegor ut och äta och på tor kommer mamma och syster hit på silltallrik. Aaaaaaaaaaa tid.

Ett beslut är taget och kommer outas på tisdag:-) ha en fin söndag! Nu ska vi ut och andas plusgrader





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar