onsdag 12 december 2012

Luciamorgon

Sen man var liten har det alltid varit speciellt med Lucia. Nu är det ju barnens dag men tyvärr missar jag det då Ella kräktes igår och får då inte gå på dagis på 2 dagar varav jag är hemma med Ella medan Kolan är med Ville på förskolan och får show!

Ella har dock lusseklänning och går här hemma och säger borta - hårspännet är borta! Jag får en masa saker hela tiden typ glasögon och tv kontroller ha ha och så säger hon vems sakerna är! Hon är så otroligt ordningsam och duktig vår lilla skrållan!

Nu pratar hon bra säger en masa saker och får till många riktiga ord med fint uttal. Ville säger säger L istället för R men han snackar ju hela tiden.

Idag är det långdag på jobb så ikväll har vi scrapkväll tänkte vi. Önskar snart jag blir frisk så jag kan träna det var över 1 v sedan vilket inte går hand i hand med mitt ökade intag av bullar och mackor...

Annars då? Jodå nu längtar man enormt efter julledigt. Ska hem nästa helg och hälsa på pappa och mormor! Och förhoppningsvis en gammal fin vän.

Vi har två saker att fira. Två stora saker som jag inte kan avslöja ännu men som är glada nyheter! Äntligen vänder kanske saker och ting.

Nej nu är det ngn som hoppar på mig. Älskade unge! Alltså hur kan man älska ett barn så mycket?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar