söndag 9 december 2012

Jag tror mitt hjärta blöder

Söndag kväll och man är helt slut. Eller ja jag. Har varit en omtumlande helg tror jag. Blev sjuk igår och därav lite trött i hövet:-) Jo då igår var vi på Eslövs äventyrsbad. Alldeles lagom. Barnen hade så kul och vi med. Ella åkte rutchkanan själv mellan oss (det är en bred kana) och Ville med. Flera ggr sa Ville att han älskade oss. Fina lilla kille.

Ska vara hemma imorgon från jobb då jag har ont i halsen och lite feber och ont i kroppen på många olika sätt...

På sistone har jag känt att tiden inte har räckt till/räcker till för det viktigaste som finns - oss, vi , familjen. Och förr eller senare kommer det ifatt. Vill inte gå in något mer på vad och vad mer men nu måste jag/vi samla lite nya krafter för att staka ut en framtid som innehåller oss alla 5.

Som sagt jag tror mitt hjärta blöder...

Idag har jag gjort flätor på Ella för första gången i hennes liv, vi har byggt med tågbana och spelat musik. Ville fick en gitarr då han slutat med napp. Söta barn.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar