torsdag 27 december 2012

Studenten har talat

Ja nu kan jag alltså outa att jag ska bli student i vår på heltid. Det är jag, stiftpennor, böcker och red bull all over again! Jag ska läsa dubbelt första halvan critical feminist perspectives in social theory och personalekonomi för att i vår skriva D uppsats i arbetslivspedagogik. Den första nämnda kursen är en kurs som jag fått som individuell stidieplan som ska motsvara den förberedande forsknings och metodikkurs på avancerad nivå men som endast gick att läsa på HT - då jag inte kunde. Så nu fick jag ok från rektorn och dessutom kom jag in på allt jag sökt så om 3 v hoppar jag in i skolkläderna igen. Hej då kavaj och pärlörhängen varje dag! Eller?

Känns väldigt spännande inför våren med nya utmaningar och dessutom mer tid över till familj och träning.

Nu jobb och sedan helg! Nyår ska planeras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar