tisdag 4 december 2012

Om sommaren

Ha ha inser att jag måste vara smått störd när Facebook öresvämmas av bilder på gula bakverk, snoriga ungar i färgglada overaller och vita landskap medan jag gör upp planer för sommaren.

Detta är vad jag kommit att skriva upp på min vilja-lista hittills... Kan bli en to do list också! Vad tror ni?

1. Åka till Grekland och båtluffa och snorkla med simfötter

2. Vandra i Dalarna många mäktigs mil vid älvarna alternativt i Norrland över bergen

3. Låta barnen åka karuseller på Liseberg

4. Bila genom Polen och besöka koncentrationslägren och gettot i Warsawa

5. Lära mig fiska gädda med kastspö och lära mig köra en båt (starta en båt)

6. Simma över Kalmar sund

7. Gå på konsert

8. Åka på ridläger

9. Laga jordgubbssaft

10. Lära Ville cykla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar