söndag 23 mars 2014

Vem drog ur pluggen?

Helgen har tillbringats med att tvätta lakan efter ögoninflammation, Ipren och att sova. Igår var Ville på kalas och jag och Sandra tog en snabb sväng in till Lund med Ella sovandes i vagn. Vi fönstershoppade, hyrde film och hann med en snabb fika innan vi skulle hämta upp Spiderman. 

Efteråt lagade Sandra fiskgratäng och jag somnade under tiden men vaknade lagom till lördagsmys i soffan med barnen. Med feber. Så dagen har bestått av vila. Sov ett par timmar medan Sandra var ute och cyklade med barnen och som om det inte räckte med det har jag fått ögoninflammation även i mitt höger öga... 
Pigg och glad tjej...

Barnen har varit på väldigt glatt humör i helgen, man märker hur deras kroppar fylls av liv med ljuset och hur de bara vill ut hela tiden! Saknar att ha en trädgård! Gud vad jag vill ha ett hus!!! Eller ja en tomt i alla fall! Att bo såhär mitt "i city" (ha ha) har sina fördelar annars men just när det blir varmt ute vill man ha en gräsmatta! 

Imorgon blir jag hemma från jobb och då ska jag vila och kolla film:-) trevlig söndag. Nu har flickvännen dukat upp tryffelsalami och oliver. Jag har dukat upp ögonsalva och näsdukar:-) 
Lördagsmys med pys
Bortsa håret är inte alltid kul...
Inte enligt Ella iallafall...

Tur man har en snäll bror då! 

Älsklingar! De är underbara och ja jag måste erkänna att jag har börjat längta efter en till (hi hi). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar