fredag 21 mars 2014

Att vara på plats

Snart har ett år gått sedan jag och Carola beslutade oss för att separera och ja det har tagit ett helt år för allt och mycket att falla på plats. Det känns oerhört skönt att barnen börjat bli gladare, Ella kommit ur sin 2 års trots och att Ville blivit bättre på att äta och sova. Så jag antar att det är så i livet att man måste orka hålla ut och hoppas på att allt ska bli bättre. Att komma plats tar tid alltså. Så till alla som kämpar eller inte känner sig nöjda säger jag bara håll ut - en dag känns allt bra igen. 

Jag har idag allt jag önskar mig. Fast jobb, glada barn och en fin flickvän. Materiella ting är för mig ögongodis och ger mig glädje för dess estetiska beskaffenhet. Jag är lycklig där jag behöver vara lycklig. Jag valde att pausa träningen i höstas och nu satsa på massage och mer mental träning. När tiden är inne kommer jag såklart sätta igång igen. Känns skönt att bara vara lite i livet. Att vara Svensson. Att bara vara hemma:-) 

Idag har jag vabbat med Ella och varit på BVC och fått medicin mot ögoninflammation. Vi gick inom Dalby centrum och handlade två nya krukor som Sandra sen får köpa blommor till. Sen har vi myst hemma och spelat spel. Det blåser och regnar i Dallan och då jag hade typ pyttelite feber (pytte) så pallade jag inte att gå ut. Så skönt att få ha Ella ensam lite och bara ha en egen dag med henne. 

Äntligen helg! 
På vårdcentralen tillsammans

Ella leker i väntan på att få komma in

Nya och lila som älsklingen min gillar 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar