måndag 17 mars 2014

Vab idag

Ville går nu in på sin 6e dag med feber. Idag var den bara på 37,5 så vi räknar väl med att den försvinner snart. Han har fått stora "sår" i ansiktet för allt snor han torkat stackaren så han ser lite rolig ut. Blek om nosen sen röd runt mun och näsa. 

Så imorgon får Sandra vabba då jag har ett viktigt möte. Idag ska vi bara vara hemma och inomhus och mysa. Vi har sett på Batman, biss och Kajs och nu ser vi på Bollibompa! 

Rensar ur min garderob i brist på annat. Storlek 36 är ju ett minne blott. Damn you p- piller! Borde rensa ur bland alla 75 a bh'ar också men men en sak i taget. Kommer bli en hel del sommarshopping inser jag då allt jag äger och har är just 34/36. Hmm. 

Nej nu ska jag pussa på min underbara son. Och snart även hämta älskade Ella! Tjejsbun! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar