torsdag 27 mars 2014

Rent hus men smutsigt mjöl i påsen

Gud vad det ser ut här hemma i våra mått sett ha ha. Är totalt slut från jobb men inser att jag vill kunna ta fredag med ett fräscht hem. Tvätt, disk och damma. Med detsamma!!!

Ja idag måste jag erkänna att jag har börjat smygsnusa igen. En om dagen. Märker att när jag är lite stressad så blir det lätt så eller att saker med ett väldigt (alltför högt) kcalinnehåll alltför lätt slinker ner... Ja ja. 

På lördag ska jag i alla fall ge mig tid att unna mig själv kläder på stan! En vårgarderob måste inhandlas och likaså en bikini inför Cypern! Tuttarna har ju ökat en aning i storlek sedan förra sommaren insåg jag när jag höll upp en väldigt för liten bikini i handen... Men jag ser fram emot det! 
Såhär ser jag ju inte riktigt ut i år...

Nähä städtrasan ropar mitt namn - Ida kom och ta mig jag vill bli våt och utnyttjad! Tyst snuskiga disktrasa. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar