fredag 28 mars 2014

En halv helg med mig själv

Imorgon ska jag bara vara med mig sjäöv. Inleder starkt med spinning för att sedan hem och montera möbler, baka och ut och gå! Sandra jobbar till 16 så ja halva helgen är min och mins helg!

Veckan på jobb har varit otroligt lärorik. Jag har delat ut semestrar och förberett inför nästa vecka då vi har ett enormt personalpådrag. Inte lätt att ta arga sopgubbar alltid som är dubbelt så stora som en själv typ och slänger saker omkring sig... Men det är bara att se det som jobb. Och växa med utmaningarna! 

Jag saknar barnen enormt mycket men ska i helgen bara unna mig själv en massa njutigt. Kommer bli en bra helg detta! 

Ha ni en fin helg ni också!
Se så from och helgförväntansfull man kan se ut liksom 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar