onsdag 12 mars 2014

Tight som bara den

Ja det är tydligen bevisat att man kan vara tight och ändå slapp. Igår var jag och fick massage för ryggen och fick då berättat för mig att muskler låg tydligen både i kläm och var spända. På och runt das ass. Så nu är mission att mjuka upp och börja i lugnt tempo. Min energinivå är ganska låg just nu men jag är lycklig. Så lite mjukstart träning som en massör/naprapat ska hjälpa mig komma igång med är vad jag behöver just nu. Ljuset gör ju oerhört mycket till energi och dagarna känns längre. 

Ikväll är första kvällen utan barn. Lämnade av Ville i morse hos mamma Kola med nästan 39 graders feber. Stackarn. Så ikväll passar vi på att laga stark mat - thaikyckling:-) sen ikväll kl 21 blir det Efterlyst för då är min syster med som polis i bakgrunden och tar emot tips! Spännande! 

Härlig kväll! Sen har jag köpt ansiktsmask som ska provad och nya nackellack: tjejkväll:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar