söndag 15 september 2013

Njuter av hösten

Vilken fantastisk höst vi bjuds in till. Jag känner efter hur det är att andas. Jag lyssnar till vad min mage och hjärta säger och mina ögon njuter av allt vackert jag ser. Som många av er kanske vet har jag träffat en ny kärlek. En vacker sådan. En fin kärlek. Vi bygger oss starka genom allt och just nu känns det som att saker och ting börjar ljusna. Jag är väldigt ödmjuk inför framtiden men hyser ändå stora förhoppningar. 

Helgen har varit fab. Kastade mig upp i spinngsalen och cyklade hem en utmärkt klass igår vilket kändes gött som Moen hade sagt men som kändes mindre bra idag i fogarna. Lite shopping på stan efter det och sedan en tur hos optikern för att kolla linser och glasögon. 

På kvällen var vi och såg filmen Monika Zetterlund på bio - en fantastisk film som efter en långpromenad och två glas vin ledde till djupa diskussioner om ambitioner, magkänsla och identitet. Se den!!! Jag och Sandra kan ha väldigt djupa diskussioner där kärlek blandas med ord, krav och omtanke men där vi även kan stötta och utveckla! Tur för mig att jag även har mina fantastiska vänner att prata med om saker och ting! Tror seriöst jag ska bli filosof eller coach. 

Idag tog vi sovis, långfrukost och ett besök till svärföräldrarna i Osby hanns med också. Ikväll blir det plugg, planera veckan (barnen denna v) och laga mat!!! Åh vad helgerna är korta!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar