tisdag 29 januari 2013

När saker och ting ställs på sin spets

Så balanserar man på sköra trådar...

Känner mig just nu som en elefant med en dum hatt på huvudet som måste tag mig från a till ö på en liten liten tråd högt upp i luften utan säkerhetsnät. Lite den.

Allt löser sig. Man måste våga satsa. Man måste riskera. Man måste hitta mod. Ida måste ta ett beslut.

Annars då? Jo då? Har blivit förkyld igen men ska försöka sova sju kvart i timmen och överäta C vitamin och hoppas att det vänder snart!

Längtar tills i helgen då jag ska ha alla tre själv i 4 dagar då C är i Stockholm. Hade tänkt åka skridskor med barnen men inser att det kan vara att ta mig vatten över huvudet med 3 barn som ingen av de kan åka skridskor! Bara för att jag vill att de ska lära sig... Annars får det bli målarverkstad och kanske en tur i skogen. Ville måste ut! Han har blivit genomskinlig av att vara sjuk så mycket och av att vara inomhus.

Ska i alla fall flytta in i mina mysbyxor i helgen:-) nu 3 dagar framför mig med 3 kursböcker och en bokrecension! Kul:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar