torsdag 17 januari 2013

Trots och audition

Ja nu är prövningarnas tid på alla sätt. Ville hade en hemsk morgon och lämnades efter overallskrik i dörren på dagis i morse - det efter att Ella lagt sig lealös på isen ett antal ggr. Väl på jobb var tålamodet noll men fick en fin present av mina kollegor så humöret vände.

Ville skriker och gnäller hela tiden så nu har dagis sagt att vi måste bli ännu mer konsekventa med honom. Det tar på humöret att alltid kämpa, att vara konsekvent och inte ge efter. Men de säger att de är en fas:-) vi kämpar på!

En annan prövning är att jag på lördag ska på audition för ett nytt koncept gymmet ska ta in. Ska bli väldigt kul! Jag hoppas det går vägen, vore så roligt att få utbilda sig i något nytt!

På söndag anser jag att jag förtjänar en god brunch. Någon som vill komma på besök? Säg till!

Älskar att våren är på väg ha ha. Årets förta tulpaner står på bordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar