fredag 11 januari 2013

Blondin igen

Äntligen fredag enligt vissa... Själv känner jag mig lite hängig idag och att rodda tre barn själv i tre dagar och tre kvällar lockar inte även om jag vet att det finns de där ute som gör detta varje kväll så lockar det inte mig i det skick jag är i idag.

Igår lagade jag grekiska biffar med sparris och till efterrätt gick jag lös på lösgodis. Efter 2 glas rött somnade jag (JAG!!!) i soffan till Hamilton 2, ärligt har man inte sett tillräckligt med fritagningar i fort och slott någonstans ute på vischan av män i isblåögon och tighta mörkgrå t-shirts, ärligt ge mig lite girlpower snart *jäspar*.

Ella är lite bättre idag, fortfarande hög feber men inget mer kräk. Hoppas vi. Ville har ju alltid kräkts av hög feber men Ella, ja hon arbetar lite som ett oskrivet blad... Så i helgen är vi isolerade.

Nästa v blir jag blond igen förhoppningsvis. Mums.

ha en fin fredag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar