fredag 25 januari 2013

Sjuka tider

Ja denna v har varit allt annat än vanlig. Tillbaka i skolan igen. På en internationell kurs bland masterstudenter i genus. Där har ni den. Ska sätta tänderna i mina ekonomiböcker i helgen. Mycket att komma in i. Var även på introduktionsmöte för min magister/master i arbetslivspedagogik för våren/hösten. De måste kolla över alla mina kurser samt hitta en medelväg då min examen inte existerar i dagens utbud utan måste anpassas. Sjukt invecklat.

Pojkarna har varit sjuka och nu sitter jag på en buss hem för att hämta sjuk lillkille på dagis. Kul helg - igen...

Själv har min rygg börjat strejka igen efter brist på träning... Värker ner som ischias i låren och mitten uppe vid fogarna.

Nä ingen bra start eller slut på veckan. Men håll tummarna för mig på tisdag kan jag säga:-) Ska hem till Kalmar en sväng då! Spännande!

Ha en fin helg alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar