lördag 5 januari 2013

Äntligen en lördag tillsammans

Ja idag har varit en fantastisk dag. Moa vår barnvakt ställde upp några h på förmiddagen så vi kunde träna ihop. Jag smakade lite på BP koreografin och vissa av mina muskler skrek träningsvärk - andra meeeer! Ser fram emot att köra två klasser per vecka nu i vår. Carola var jätteduktig och jag tror det kan bli en bra bp'are av henne också!

Väl hemma lagade vi mat, bakade o bara var. En ovanlighet i vår familj måste jag säga men ändå "på schemat" för att vara oss. Oplanerad tid på schemat ha ha. Ikväll har vi varit på besök hos Carolas fina ex kollega i Malmö! De har renoverat en etagevåning vid Triangeln och wow vilken upplevelse att få se denna lägenhet! Vi bjöds på fantastisk mat och barnen hade så kul med deras lilla son. Tillsammans rev de pepparkakshus och lekte datten tills vi åkte hem.

Ett av våra nyårslöften är att bjuda hem vänner mer ofta varav nu ska inhandlas köksbord modell större, riktiga köksknivar och serveringsfat! Ja fast det går inte riktigt hand i hand med 2 månaders vabb och Ida student... Men den som spar han har...

Nej men det ska bli kul att "jobba" på den biten i vår! Så alla - välkomna hem till oss (fast inte på en gång)...

Söndag imorgon och äntligen ska jag få träffa min syster. Kanske blir det middag hos en vän. Vi får se. Ligger i sängen redan kl 22!!! En lördag. Ja man börjar ju närma sig 30...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar