torsdag 29 november 2012

Krisen fortsätter...

nej så illa det lät... satt och kollade lite tatueringar igårkväll och blev väldigt sugen på att äntligen ta tag i någon av de tre jag har "kvar", jag vet det har ju spårat, once you go black you never go back - lite den...

Jag ska skriva en text på ryggraden från (håll i er nu) bibeln - det trodde ni inte om mig va??? Gillar det busiga möter det heliga, ska även ha en ängel som symboliserar mina barn på vaden men den ska jag vänta lite med, vill ju inte bli gangster det första jag gör i min "kris" ha ha nej då...

Idag stundar en lång dag på jobb, frugan är sjuk så jag ska iväg och lämna barnen nu på dagis och sen lämna bilen hos bilmeckarn (lysena är sönder på Tuzzie) och sen jobba jobba jobba... Kul=) Trivs väldigt bra på jobbet just nu och det är skönt att känna så.

Sprang förresten på asfalt igår och det gick faktikst helt okej måste jag säga förutom att jag tror jag kliver snett varav jag alltid får ont i foten. Någon som har tips på nya skor/inlägg? och någon som kan tipsa om bra springoutfit? Jag har en underställströja på mig, en spring zipjacket och en vindjacka överst, känns dock ganska ok men tips mottages tacksamt, sprang även i min "Flexbert" väst storlek 152 igår ha ha.

En sånhär fast lite längre ner i svanken

Är denna för "crazy" om man jobbar på bank? Sjukt fin annars...

Typ en sånhär på vaden + en ängel... fast ganska snygg att ha på sidan också=)
Trevlig torsdag, tar ett djupt andetag och nu iväg=) Supertorsdag. P.s afterworken med mina underbara kollegor up north kan vara hotad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar