söndag 25 november 2012

Måndagsångest

Idag är den bara här men intalar mig att dagen vänder till det bättre och att jag uppfylls av Happy thoughts:-)

Underbar helg! Kanske därför. Ett tomrum. Satt med ledsen 3 åring med växtvärk i knät och vaggade till sömns mitt i natten. Kanske därför. Tänkte på min bästa vän. Kanske därför.

Advent står för dörren och jag känner att jag måste ställa in siktet på jul. Är fast i hösten. Frugan har redan handlat en massa julklappar och blivit lovad Ullared. Hon är galen i shopping... Jag önskar mig mest en lugn jul där barnen får träffa sin släkt!

Till helgen kanske det blir Öland. Vi får se. Vi får se hur denna dagen blir. Novembermåndagar suger. Tur att jag ska pussa på det finaste i världen om 2 min. Min son och dotter. Godmorgon världen! Godmorgon kärleken! Godmorgon måndagsångest! Livet i en ask. Eller i en påse:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar