söndag 25 november 2012

Knyttesöndag

Idag vaknade man av gallskrik, ett knä i magen, en armbåge på platt tutte och en smäll på kinden. Bästa tänkbara alltså. Not. Söndag. Upp kl 7 för att sen packa väskan till både simhall och mulle.

Dock var det inte så många som dök upp men skönt ändå att komma ut lite. Ella har gnällt och varit ledsen nu sen i frestas hon som alltid brukar vara så glad varav jag och Ella valde att stanna hemma. Så nu sover Ella medan jag har tagit ett bad och nu ser på Vänner. Underbart!

Min käke värker fortfarande varav jag inte kan träna men imorgon blir det att träna efter jobb. Hoppas jag hinner in till spinningen:-) annars ska jag hälsa på syrran lite:-) sjukt länge sen!!!

Ikväll ska Carola iväg till Malmö och de Pernilla W! Jag funderar på att hyra en film eller kanske framkalla lite nya kort till fotoväggen. Snickrade upp den igår! Men vissa är bebisbilder på ville så dags att förnya!

Ny vecks nya tag! Ser fram emot träning denna v och lite after work på torsdag men mina kollegor!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar