fredag 23 november 2012

Livet när det förändras

Ja igår pratade jag med 4 av alla mina bästa vänner! Top 5 som sagt men ändå 4st. Och jag är så tacksam att jag har mina älskade vänner som jag kan prata med om allt fast vi inte hörts på länge eller träffats. Men ändå så finns de i hjärtat alltid och det gör ont i mig när jag hör att deras liv plötsligt tagit en oväntad vändning utan att de har krävt det. Då önskar jag att jag vore singel, kunde lämna och åka till de för att bara finnas där.

Jag är glad att jag en gång i livet valde och prövade vilka som skulle få finnas "kvar" för det är de vars glädje och sorg jag delar idag.

Jag är glad att de känner mig så bra så att när jag själv inte vet bu eller bä berättar de för mig vad jag bör göra och tänka. Tack alla ni för all er hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar