onsdag 7 november 2012

Älskar listor

vad har du på dig?
Kidnappade mjukisbyxor (Emelie - no hard feelings va???) med bankutstyrsel upptill...
hur mår du?
Idag mår jag faktiskt bra. Faktiskt.

vad önskar du just nu?
Att barnen blir friska och att jag och min fru får mer än 10 min ensamma i sängen=)
vad har du ätit idag?
Ägg, kycklingsoppa, pasta med grillad kyckling och bladspenat.
vad ska du göra imorrn?
Ähm... London - behöver jag säga mer???
och på söndag?
dagen är oplanerad men vet att jag ska tillbringa dagen i *host host* London med mina älskade syskon - bästa nog
vem saknar du?
Spontant just idag saknade jag min mormor i Kälmä
senaste köp?
Penicillin, luftutjämnandeöronproppar och Bamsetuggummi

vad skrattade du senast åt?
När Carola sa igår att hon "verkligen hade lyckats med maten" då många på hennes jobb tog om 2 ggr. Hon hade lagat ugnsgratinerad falukorv. Jag skrattar faktiskt än åt det... Jag menar - kan man misslyckas? Det är som med tacos...
vad grät du senast åt?
Att vi är så trötta och aldrig får sova ut en hel natt. Sömnbrist kan tortera en.
vem sov du senast med?
Kaddie
vad läser du just nu?
ingenting
senast sedda film?
men in black 3
vilken svordom använder du mest?
för helvete (så klassiskt) annars så får man inte svära som mamma

vem var den senaste som ringde dig?
Kaddie ha ha otippat
har du dejtat någon av en annan religion?
män...
senast 3 inkomna sms?
"Nu har hon somnat igen"
"Ja hoppas vi får komma hem sen puss puss"
"Du kan nu checka in på SAS" 
"Ällar"
vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Ällar"
vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska och historia
vilken är din favoritfrukt?
Mango

vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Kajsa Bergqvist, han transan i torka aldrig tårar utan handskar . PAUL

vad är du rädd för?
Att mina barn ska få cancer, att Carola ska dö i en olycka, att jag ska bli ensam kvar, att min mormor snart ska dö...
en person du tycker är snygg?
Min fru
blir du lätt svartsjuk?
Nej tvärtom tycker jag det är attraktivt att andra gillar det som "är mitt"
din favoritkaraktär ur en serie?
Monica i Vänner
vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Min bror. ta med kisslakan till Ville.
vilket språk hade du velat lära dig?
Tyska
vad för sorts killar/tjejer faller du för?
vältränade stora killar med fluffigt hår/tjejer som tränar, har tatueringar och fina ögon
vart vill du åka just nu?
London och så vill jag åka till New York och till Grekland och öluffa deluxstyle
vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En stor fest för alla mina fina saknade vänner

Slut på listan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar