torsdag 1 november 2012

November är grå mitt hår likaså

Ja men idag känner jag mig på topp! Fick ett glatt sms från en av mina vänner som påminde mig om en härlig tid från förr. Sådant glädjer mig!

Bp klassen igår gick fab! Maxade 10 kg i biceps trots träningsvärk! Flyt! Börjar känna suget i kroppen nu att få träna varje dag. Men ja med mitt hektiska liv fungerar inte det. Carola jobbar hela helgen nu igen. Igårkväll mös jag hos syrran med tentaförhör och te. Vilken känsla att kunna duscha i lugn och ro...

Imorgon är det fredag och eftermiddagen är fri! Kan knappt tro det då imorgon blir det utflykt någonstans efter jobb. Men först har jag bokat tid hos sjukgymnast som ska kolla min rygg och fogar. Hoppas att han kan hjälpa mig på något sätt!

Om någon har något roligt tips på hur vi ska pimpa hallen säg till! Ska kolla lite inredningstips idag;-)

Yes nu kör vi långdag idag på banken sen hem och gosa och laga god mat. Sniffa ihjäl mig på mina små!

Ha en fin dag allesammans

"if you feel it let it happen keep on dancing until the world ends"

5 kommentarer:

  1. Vilket nr av amelia va d ni va m i?? :)))

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag köpte tidningen direkt när den kom ut! Jättefin artikel!
    Hoppas du får mer ork med vardagen och att du hittar en balans! Jag tycker ni verkar vara en sån härlig och kärleksfull familj! Följer era bloggar dagligen!
    Kramar Hanna
    www.lillamumintrollet.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Hej Hanna! Läser er blogg också. Spännande. Ja just nu är det tufft på alla fronter men det blir ju bättre! Man för aldrig höge upp! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack ;)) då va d rätt jag skickade efter!! Försökte hitta i nån affär, men lyckades inte å beställde från Amalias hemsida :)) ska bli spännande läsning..

    SvaraRadera