onsdag 1 juni 2011

Minisemester

Ja om några timmar så har jag 5 dagar ledigt. Då ska det grillas, drickas öl, träna, bada ja havet är ett måste, eller kanske en insjö, eller grustag (känner att det blir lite varmare och varmare - lite den) och så ska jag busa med Villen. Hade tänkt åka till stranden med honom någon dag, ja varför inte på fredag då vi ska på dagsutflykt till Åhus och äta glass och god mat, ja dvs om något där har öppnat ännu? Annars kanske man får skjuta på den roadtripen... (?) 

Känner att jag inte har träffat Ville alls denna vecka så det ska bli skönt att få liten egentid med honom. Ikväll ska det premiärätas ute för barnen Bergman. Vi ska äta indiskt hade vi tänkt. Det var sååå länge sen vi var ute och åt, något jag och Carola ofta brukade göra innan barnen kom så nu är det dags att ta upp gamla mysiga vanor igen. Härlig helg att se fram emot, en massa mys med familjen och träffa vänner. Yes. 

Idag har Kaddie varit på Väla och handlat lite saker till Ella, ett par jättefina byxor med hjärtan på och en tunika. Fina tjejen! Hade tänkt köpa ett par röda shorts till Ville i helgen också så att han matchar mig med mina röda shorts! Sen ska vi ha på oss vita Converse och vit t shirt, oh yes! Har förresten inte lagt upp bild på min nya frisyr - DET lovar jag att göra nu när jag är ledig, okej. Bjuder på en liten lilllördagsbild på en sovandes Ville. Beautiful. Min. Vår. 

Ville - the doll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar