onsdag 8 juni 2011

Bröllop och bilköp

Ledighet. Ja det kan man tro men varje dag har gått i ett med sena nätter och tidiga mornar. Ella vaknar kl 05 och Ville alltid 06.25 (???). Ville har börjat med napp nu och han har ökat sin söthetsfaktor med 5%, så nu är han uppe i typ 98 % ha ha. "App" heter det eller "nah!", åh söde. 

I helgen har det varit lite bad, både på Lomma och på Dalbybadet. Jag älskar att bada så mer av den varan tack, 4 veckor kvar sen har jag 6 veckors semester=) Ville hoppar från kanten och gillar att hoppa från pallen i Dalbybadet. 

I lördags var vi på Madde och Ullis bröllp. Jag och Carola grät nog mest. Bröllopet var jättefint i Esarps kyrka och Lego, deras hund var ringbärare. Efteråt var festen i Alnarp på ett loft med jättegod mat och viner och DJ. Jag höll tal. Sist,,,så jag var väldigt trött men det gick bra och de gillade det. Tack Madde och Ullis för att vi fick komma, det betydde så mycket och ja jag komem rnog aldrig få uppleva ett mer kärleksfullt bröllop än ert=)
Bilder kommer här nere. Åh man blir sugen på att gifta sig men nu ny bil först och främst. Då vi ska ut och köra i sommar så måste vi ha en ny bil.

Vi tror vi har hittat en nu som passar oss bra så ja...om några dagar kanske bilen är vår. Han elle rhon ska få ett namn också. Undrar bara vad. Gillar att ha namn på saker och ting. Bilen vi har nu heter Stora Morran (bekant Linda?) och min telefon heter Gandalf den grå (ja inte min Iphone då). 

Annars då? Jo jag har lekt trädgårdsmästare. Har rensat rabatter, klippt ner häcken, klippt gräsmatta och lagt gödsel, vuxenpoängen trillar in=) På lördag ska vi ha Ellas fest i trädgården så då blir det till att duka långbord och baka tårtor för då kommer hela släkten ändå från Kalmar och Växjö. Vi ska göra två tårtor har vi tänkt. 

Nu jobb... Lite bilder bjuder jag på=)
Jag cyklar nu själv och leker stor men jag vill ha min napp till varje pris...

Jag klappar Ella som den duktiga storebror jag är

Madde gråter varav Ullis trollade fram en näsduk ur sin klänning=)

På väg in i kyrkan - nervösa tror jag minsann

I do - guuuuud bölar nu igen. Finaste älskade bästa vänner!!!

Fina Legolas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar