onsdag 29 juni 2011

I'm back - finally back

Ja ni som inte har sett klippet på youtube på Kathy Mayer...kanske inte förstår rubriken, så kolla in denna härliga tjej som tror så hårt att hon kan sjunga och ligger inne med en röst liknande Christina Aguilera. 

För att vara helt ärlig så har jag så mycket att göra just nu och att tänka på, samt att få saker och ting att gå ihop att ingen tid i världen räcker till för min lilla blogg. Mina tummar är ännu inte vän med den där touchfunktionen som alla Iphones har utrustats med så tills dess kickar jag det old school och bloggar via min laptop. 

Ville har kommit in i trotsålders, en väldigt härlig utvecklingsfas där en söta lilla gulleplutt har bytts ut mot ett elakt litet monster som hånflinar, slåss och kastar allt som kommer i hans väg, och som om favoritordet "nej" (otippat va) inte vore nog, ska ALLT som mammorna säger omprövas. Orken till det = noll... Ella bara gnäller hela, den nya mjölkersättningen stinker kattmat så med skorv i huvudet (som gör att hon luktar kattunge) så skulle hon likaväl kunna vara en burma om det inte vore kläderna som avslöjade henne! 

Tack underbara fru för att jag får sova på nätterna då jag har tusen saker att fixa på jobb nu inför semestern. Det blir dock ingen semester till Öland då det ska regna hela helgen. Så det får vi flytta tills senare. Typiskt. Men men. 

Shit ja klockan är redan 22.30 och nu ska det betalas räkningar, ätas mat, plockas undan och försöka lugna ner sig lite. How to? Skriver mer imorgon! Pöss på er

me making meatballs - just det det har varit midsommar också, berättar lite mer imorgon om veckan som gått!!

1 kommentar:

  1. Gud vilken fin bild på dig - snygging!! Är det inte en bicep man skymtar...?! ;)

    SvaraRadera