fredag 10 juni 2011

Trött och stressad och en aning pissed - of

Idag skulle jag kunna skriva en uppsats om allt och hur jag känner  - but I choose not to. Natten inatt var hemsk, ungar som vaknade och som aldrig somnade om utan bara grät och grät...ärligt när slutar ungar gråta? Vad blir bättre av att gråta? Med risk för att låta som en person som inte har barn... och gnäller, så kan man väl få ha rätt ibland att klaga eller lacka? Vi sov nog max 2 h och humöret idag är kört i botten. Orken likaså.

Sitter på jobb och kämpar med tårarna - minsta sak och jag fallerar, och imorn är det dop med tusen saker att fixa. Ja just det Carola är ju snittad så hon kan inte göra så mycket...hon kan varken bära möbler eller ungar så jag roddar det mesta själv, dvs städning, handling, Ville, trädgårdsarbeta, bilstädning, bära, tvätt... Men hon är duktig och tar hand om Ella och försöker så gott hon kan (menar ej på att hon är lat) men jag sköter alltså det mesta hemma jobbar heltid och har spinningpass...Sömnbrist på det går inte ihop, jag går redan på stand-by batteri + autopilot så vad gör man när de stannar? Keep on swimming - keep on swimming. Maybe baby.

Utanför mitt fönster är det en massa glada studenter med för många visselpipor varav jag kräks snart då mitt huvud sprängs helt ärligt... sagt och gjort.
Tillbaka...Så kräktes nyss... Sjukt trött... Ska man fylla magen med ännu en ångestframkallande baguette eller ska man svälta? Hmm... Härligt val.

Inte nog med allt annat man har i sitt huvud så detta på köpet är nog mer än vad jag pallar. Fuck the world säger jag, snart lämnar jag in. Nej dags för lunch och frisk luft och förhoppningsvis komma tillbaka som en gladare Ida. Yeah right like that is evva going to happennnnn....

Klagoverkstaden har stängt för dagen. Vänligen återkom igen imorgon kl 08.0 i hopp om att den fortfarande är stängd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar