lördag 18 juni 2011

Morfar på besök

Åh igår var pappa och hälsade på och lekte med Ville hela dagen. Skönt för då hann jag åka med Theodor på simskola och mata och byta blöja på Ella. På kvällen hade jag spinningpass och efter det åt vi tacos, som pappa kryddade för starkt så Theodor fick freeride på 2 glas Pepsi. Efter ett litet kvällsbråk mellan bröderna Bergman återgick friden till att kolla på Toy Story 1. Efter att barnen somnat däckade jag i säng, mer minns jag inte. Typ. 

Idag körde jag BP innan jobbet och i eftermiddag ska vi nog på kalas, ja om dagsformen på alla tre barnen tillåter det dvs. Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på, Kaddie ville vara hemma men jag hade gärna åkt till havet. Sitter och kollar sista minuten resor, gud vad dyra de har blivit, för 2 veckor sedan kostade de lätt 40 - 50% mindre. Jag och syster yster ska åka i sommar har vi ju tänkt! Men innan dess måste bikiniformen toppas ha ha. 

Lite bilder på la familia!
Okej på denna bild syntes inte min biceps, skickade denna bild till Carola för att visa att det tar sig - minsann ha ha, och ja...jag var tvungen att pluta med munnen=)

Mammas lilla cowboy

Pang pang med "TOLLA" = pistol, lilla Plutt börjar bli stor kille

"hej jag heter Ella och jag sover hela dagarna - är vaken om nätterna"

Morfar och Ella så nöjd på armen

Fredagsmys - innan bråket ha ha
Nyvakna familjen B - man
Åh lördag, världens bästa dag, snart kommer Fia och vi ska ta en latte, sen en sväng på stan och köpa present sen hem till alla mina tre små hjärtan! 

P.s Bilen går superfint, we're still in love

/Ha en fin helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar