måndag 27 januari 2014

Måndagsdate

Ja igår bestämde vi oss för att helt enkelt "liva upp" kärleken lite med en date, en måndagsdate:-) Inte för att kärleken på något sätt är dålig - tvärtom ville vi "fira" oss själva för att vi kämpar tillsammans så igår efter min spinningklass gick vi ut och åt sushi på Lunds bästa sushirestaurang - wasabi- den vid juridikum! Vi tog ganska många bitar då jag var hungrig. Spinning i kombination ledde till 3 stora vattenglas väl hemma. Vi köpte lite godis och la oss i soffan och såg 12 years a slave. En bra film men lite seg och hemsk. Sandra gillade inte den och somnade (vilade ögonen ha ha mkt viktigt att skriva) på mitt bröst. 
En underbar kväll helt enkelt. Man måste ju göra ngt för att ta sig till våren! 

Jag måste erkänna att jag nu har termobyxor till jobbet på morgonen. Operation vägra frysa helt enkelt! Kallt ute, varmt inne. Vi har fått det väldigt mysigt hemma nu. Städat innan lite och köpt färska blommor gör så mycket! Alltså städat gör vi varje dag men mer sortera ut menar jag:-) jag är sugen på ett nytt vardagsrumsbord och även några nya ljusstakar men oj vad fattig januari kommer att bli... Men rik på kärlek! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar