torsdag 23 januari 2014

Hemmafix och lösa toalettbesök

Ja idag blev det hemmamys! Båda barnen har vart dåliga i magen ett tag och igår klagade Ville på rumpan... Så idag har Laban gått varmt på tv och jag har även hunnit med att få ordning i hallen och i köket. Vab i all ära. Fattigare men rikare på mys med barnen. 

Igår lagade jag en jättegod pastasås på bladspenat, röd pesto, mozzarella och skogschampinjoner. Idag blir det färsk lax med stuvad spenat och bröd. Har även köpt en muffinsform jag kanske tänkt inviga idag. Jag älskar att bara vara hemma. Saker som händer framöver är att en våningssäng ska hämtas och monteras samt att Sandras pappa sl hjälpa oss tapetsera barnens rum eller ja ena väggen. Kommer bli fint sen när allt är klart. Jag gillar inte riktigt denna mellanfas när saker är men inte är "som de ska". 

Jag har satt upp barnens teckningar och gjort det till en konstnärsvägg som man kan byta ut bilderna barnen gör! Vi har en massa saker uppe på väggarna! Jag älskar fotoväggar och kort och jag är även svag för tabvlor med text... 

Nej om man skulle koka sig lite kaffe och he sig ut och sortera sopor;-) 

Fin torsdag allesammans! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar