torsdag 2 januari 2014

Kejsarens nya kläder

Första dagen på jobb idag och som vanligt är det lika mycket fart:-) Kul! Jag var dock väldigt trött imorse när jag slog upp mina stora blå halv sex. Gäsp. Men dagen gick den med och nu sitter jag och väntar in flickan min i pyjamas i soffan. Efter jobbet tog jag en sväng till Burlöv för att ja köpa nya kläder... Behövde köpa en klänning att ha på jobb och ett par nya byxor. Kommer faktiskt inte i mina 36 or längre men men. En dag gör jag kanske det eller inte. Känns bara tråkigt att "behöva" köpa nya kläder när jag egentligen bör spara mina pengar till annat. 

Ikväll ska vi laga sparrissoppa och bara kramas. Njuta av lugnet i vårt palats. Imorgon är det fredag sen jobbar jag lördag med start kl 06 på morgonen:-) Sen har jag en minihelg som ska fyllas med träning, god mat och lugn och ro! Älskar att jag skriver träning och lugn och ro i samma mening men ja ni känner mig:-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar