måndag 12 maj 2014

Operation och fiskehelg

I fredags tackade vi av en kollega med fantastisk god mat på Big Bowl i Malmö, men jag och Matilda drog oss hem redan kl 23 då vi skulle upp och fiska på lördagen. Det var underbart kul att bowla men tyvärr vann ej vårt lag.


Matilda fick napp
Jag likaså men då de var så små fick de åka i igen. Fantastiskt vackert vid slottet i Skurup. 
Lugnet

Älskar att komma ut och inviga spöna. Kommer köpa ett kastspö när jag får lön så jag kan hänga med grabsen på jobbet ut och fiska. 
Maskletande på rapsfält

Igår gjorde vi loppis där jag fyndade en massa filmer till barnen:-) Sedan slappade vi på Nova med att spana in systemkamera och tog en latte på espressohouse. Underbart att ha söndag där man bara vilar. 

Imorse var det alltså dags för operation i Malmö och jag och Sandra tog bussen in kl 6 mot mas. Jag fick byta om till vitt nattlinne och nättrosor:-) Sexy!!! Blev inrullad på operationssalen och fick narkos. Underbart att få sova medan de karvar i en. Inget större ingrepp men ändå skönt att slippa smärtan - som jag dock inväntar nu under dagen. Vaknade upp 1 h senare och är nu på väg hem. Så skönt att ha det gjort och att vara henna och vila idag. Imorgon fyller Ella 3 år och det ska vi fira med jordgubbstårta. Hon önskade en silvrig Spider-man tårta ... Tjejsbun... 

Hem och vila. Ha en fin start på veckan alla! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar