lördag 3 maj 2014

Dubbelsjuka

Ja äntligen fredag igår på sätt och vis. När barnen hade somnat igår och jag gjort klart mitt spinningpass kände jag att halsontet blev värre och minsann - vaknade inatt med hög feber och ont i hela kroppen och ja... bredvid mig låg Sandra lika varm om ej varmare och hade ont i halsen idag hon med. Kanske är det halsfluss - känns som det. 

Ville konstaterade att det var soligt ute och börjar nu såhär kl 15 blir ganska trött på att vara inomhus. Jag tvingade i mig lite lunch och tog sedan två nya Ipren och har bakat bullar för att "ngt" ska hända. Ville gråter över att han inte får se spindelmannen (Ella är för liten) och Ella vill se Pippi (som Ville tröttnade på för två år sedan)... Så ja solen gassar och jag som hade sett fram emot en dag med spinningklass, shoppa sommarkläder på stan till barnen och sedan grilla. Istället blev det Ipren, rester och film - i en alldeles för varm och solig lägenhet... 
Ella har gjort ett hulkenslott...
Slottet... 

Tur man har en massa böcker 

Nej nu baka ut... 
Hoppas man känner sig bättre imorgon!
Trevlig helg alla❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar