lördag 3 maj 2014

Förmodligen halsfluss

Hu vilken natt. Har för första gången på länge har jag nästan gråtit av smärta och vaknade dyblöt. Vi ska in till vårdcentralen idag och hoppas på penicillin (som jag tidigare fått allergisk reaktion emot)... så ja jag vet inte hur detta ska gå. Får nog vara hemma imorgon från jobbet då jag antar att man inte smittar då. 

Barnen klättrar ju på väggarna efter en dag instängda inomhus... Nedrans skräp att man inte bor i radhus så man hade kunnat släppa ut de i alla fall. A ja. Ingen ide att vara bitter. Kanske att vi kan hyra ett radhus nästa år. 

Nu ska jag göra jordgubbssmoothie med glass. Bra frukost. Men har så ont i halsen...
Soffmys med Ninjago på tv
Ella leker affär:-) 
Ninjago...

Ha en fin söndag alla. Hoppas att ni hittar på ngt kuligt idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar