lördag 24 maj 2014

Mors dag mitt i natten

Varit vaken nu i snart en timme. Vargtimmen. Klitimmen. Överallt kliar det. Jag vaknar upp av en ännu en mardröm och kan inte somna om. Tankar och kli. Och inte blir det bättre av att veta att idag är det mors dag - utan barn. Utan att få träffa de. Tavegyl och blogg hjälper nog. Hoppas jag. Väntar i alla fall. Sovmorgonen jag hade sett fram emot ends now. Kl 4. Ska jag gå upp eller trycka undan all ångest för att riskera ännu en mardröm om barnen... Stör mig som fan på att fåglarna ute verkar så glada. Kanske syftet? 

Vart tog det naaniga vägen? Är störtpigg. Är även en handfull andra massa saker av negativ karaktär men men. Idag är det söndag och jag ska prata med mina vänner som är tillbaka från semestrar mm:-) de får mig alltid att må bättre. Vänner, flickvän och barnen men ja de har man ju inte så... 
Funderar... igår o Tylesand. Fint så ögonen värkte:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar