torsdag 2 december 2010

Snön ligger så fint i Lund

Såhär vackert ser mitt Lund ut just nu. Man vill bara gå hand i hand med Älling på stan och shoppa en massa julklappar - men det går ju inte, sjuka barn och inga flos så...ja drömma vidare kan man ju. Men visst är det vackert? Denna vecka har jag varit sjuk, så Lovisa fick köra min klass igår, saknade mina deltagare såååå. Men nästa vecka kör vi igen=) Häpp!!!

 Vinter utanför mitt jobb i Lundagård, jobbar klassisk stil idag, älskar min basker=)

 Vad är mer fantastiskt än mys i soffan med frun när man är sjuk? 

Jo rätt svar ska vara, mys i soffan med fru + PARADIS ask (och nej jag tål ej choklad...) men är man sjuk så är man... :-D

Nyårslöfte: Att hitta ett mål med min träning och mitt instruerande. Gillar inte riktigt som det är nu, att man bara tränar för sakens skull. Nej 2011 ska bli ett träningsår tror jag, 2009 - paus - 2010 klättrade... 2011 smäller det. (snälla skratta inte ni som läser detta nu), jag SKA. 

Love to you/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar