lördag 25 december 2010

Juldag = matrester och bio

Ha ha det lät det. Vi hade en underbar julafton igår. Fick biljetter till melodifestivalen i Malmö - sista delfinalen och en fint hjärta där det stod DU OCH JAG ALLTID. Sen fick jag ett presentkort på H&M, örhängen och nagellack.

Nu är vi hos Lovisa. Vi fikade innan med baguetter och pepparkakor innan mamma skulle med tåget. Har varit jättemysigt att ha henne här i jul, pga vädret kunde hon bara stanna en natt.

Ikväll ska jag, Carl och Lovisa gå på bio, Narnia i 3D, ska bli spännande. Känner mig dock inte riktigt frisk, har ett tryck över bröstet som gör ont när jag andas... Inte bra. Hoppas jag inte blir sämre bara, har ju ätit penicillin nu i 1 vecka och halsfluss och bihåleinflammation är borta men är inte hundra. Men men...

Ska försöka lägga upp nya bilder imorgon. Skönt att vara ledig några dagar. Längtar till nyår, då ska vi på fest till en tjej på gymmet och till deras nya hus.

Nytt år, nya tag. Snart ska året sammanfattas. 2010 har inte varit någon höjdareår, men jag lovar, snart kommer krönikan här på bloggen.

Nej nu ska jag ta hand om Ville Mc Bus. Ha en fin juldag allesammans.

Love/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar