torsdag 2 december 2010

Kick some mum


Bebisen i vecka 17, liten. Men VÅR bebis är STARK
 Min fina flickvän


Idag är vi i vecka 16+3 vilket innebära att man är I vecka 17 och trallar. Nu har jag också börjat känna små sparkar när jag pratar och sjunger med bebisen. H*n gillade julsångerna jag sjöng för då sparkade han till. Tänk typ att ni petar med en tändsticka från insidan, så känns det. Typ som en mini- side kick. Ibland vänder den sig om också och då putar det ut lite. Bebisen är väldigt lugn annars men den har börjat höra från utsidan nu och det märks som sagt. Mysigt att ligga och prata med bebisen där inne. Ho ho - vad gör du för någonting. Idag om exakt 2 veckor (16 dec) har vi ultraljud. Hoppas så allt ser bra ut. och nej - vi ska inte ta reda på vad det blir denna gång... :-D 

Love /Ida


2 kommentarer:

  1. Så mysigt det låter med små "puffar". Och tack för att du beskrev känslan för en som inte har någon aning.. GLAD!

    Hoppas allt bra med er allihop. Nu drar det ihop sig mot julen. Kan tänka mig att pojkarna är spända och förväntansfulla.

    Kramar från Maria m fam

    SvaraRadera
  2. Maria: Åh vart ska ni fira jul? Vad önskar sig Emilia? Vad är liksom poppis nu för tiden? har hon hållt sig frisk=) Hoppas det. Ja det är mysugt att få lite gensvar från min son/dotter, jag tror dock det ligger en liten Elton där inne. Om 25 veckor vet vi typ hi hi

    SvaraRadera