tisdag 21 december 2010

Pauser är livets andningsstunder

Lite den... Känner (vet) att jag inte bloggat på ett tag nu men NU nu...är jag tillbaka, stronger than evva. Sanningen i denna paus ligger i att det är sjuhelsikes mycket grejer som har hänt/inte borde fått hända/se dags ljus mm men som nu har hänt. Anyway jag seglar vidare i min über-Svensson lycka så det suddar ut kanterna på orosmolnen i min mage.

Här är i alla fall bilden på senaste tillskottet i familjen Bergman. Ser ut att le på bilden. Bebisen vägde 163 gram och var 15,2 cm lång i vecka 18. Nytt BF är i slutet av maj. Hoppla om den kommer på Skatts födelsedag.
 Mammas lilla plutt är glad
 Bröderna badar och busar i badkaret
 Busiga familjen samlad framför julkalendern
Moi i min nya frisyr, kort blev det men aningen fräschare än den där trailermum looken jag hade förut. Tack Madde du är duktigast på att klippa hår. Vad tycks? Passar jag i kort?

Jag har varit sjuk i en vecka, missade middag med gymtjejerna, middag på grand med alla gympolare och jag missade även jobb och mysig helg. Jag har spenderat ca 1 v i någon slags feber/krampkoma. Men nu ser jag ljuset och det firade jag med ny frisyr.För att ta sig ur en kris - klipp- Eller som Gulletussan säger. Asså ni måste kolla på detta klipp, ett av mina bästa=)

http://www.youtube.com/watch?v=w5yTT6GpFQ4

Ler man inte av fantastiska MIA SKÄRINGE så måste det vara något fel på en.

Nej nu är bloggandet igång igen, välkomna tillbaka till min värld=)

/Love Ida

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag tycker du blev jättefin i din nya frisyr! Hoppas du trivs med den.
    Jag är själv väldigt feg när det gäller mitt hår men jag överraskade alla för några veckor sedan med att också klippa ganska kort. Lite åt page hållet.. Och jag trivs utmärkt med det! Imorgon ska jag fräscha upp det med lite slingor. Måste ju bli av med alla de gråe... ;o)

    Vilken fina bilder på alla barnen och va tydlig bilden på det senaste tillskottet är. För mig är det tydlig i alla fall, för jag kan se ansiktet.
    Har en kompis som ska ha barn några veckor före er och hon skickade sin ultraljudsbild igår på sms till mig. Jag ser inget!! Min mans kommentar: ser ut som en bowlingkägla! ha ha ha

    God Jul till er alla från oss i fam. Wiman

    SvaraRadera
  2. Ida, vad fin du blev i håret! :)

    GOD JUL & GOTT NYTT ÅR önskar jag er!

    Stora kramar

    SvaraRadera