fredag 31 december 2010

Mellan dagar och mellan nya år och så...

 Nu var det ett tag sen jag skrev men jag har haft fullt upp, jobbat till 18-20 varje kväll sen hem och duscha, äta, städa och sen sova sömnlösa nätter. Har haft klåda över hela kroppen i 2 dagar som inte går över (call the Dr?) och en sjuk Ville. förmodligen "bara" 3 tänder på väg upp, but still  - vem överlever 3 nätter med fett avbruten sömn - ne pas moi! Julafton (bild ovan) gjorde vi Dalby kyrka, nice, ny tradition. Det är nog det bästa och mysigaste jag har gjort - att fora jul HEMMA. Barnen i barnkören sjöng så fint och Ville sov så angellicious=)
 Vem är sötast?
 Där är ju min vintermössa - vaffå de rå?
 Skitnöjd när han kan sitta 2 sek i en fåtölj...
Jag och Carl, min lillebror på 1.93 ha ha
 Älskade mamma
 Ville känner på morbror, hmm ny textur säger Villen
 Busar på mosterns axlar - f u n n y - lite den
Ha ha check this out

Ikväll ska vi på fest hos en tjej från gymmet. Josefina och hennes Micke. De har lilla Wilma snart 2 år, hon och flera andra barn ska busa med Ville. Nu sover han gott ute i sin åkpåse, slår ett slag för den 7 A.M, världens bästa åkpåse, han ligger som en liten liten bebis i den...

Nu ska jag väcka frugan. Hon har sovit i 2 h, sen ska jag läsa lit eoch viiiiila, men denna klåda går inte bort. Wasssssaaaa liksom?

Har handlat lite nytt idag till bebisen, wihoooo REA säger jag bara. Men kan ej hjälpa det....Bilder kommer framöver.

Gott Nytt år. 2011 är året där ALLT ändras, känner det på mig. Nästa år kommer 2010 års sammanfattning samt förväntningarna inför nästa år.

With love/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar