onsdag 26 november 2014

Så tyst och så skönt

Ofta tänker jag på vad man och alla andra gör när man kommer hem om kvällarna efter jobbet när man inte har barn. Idag provade jag också. Kom hem, lagade mat, duschade och kl är bara 20. Skönt. Fantastiskt lugnt och skönt och jag inser att man borde ordna fler sådana här kvällar. Snart kommer Sandra hem och då blir det lite lussefika med varm äppelglögg och pepparkakor. Lillördag måste ju uppmärksammas. Har varit otroligt trött denna vecka så till helgen blir det nog skogen med barnen och laga en massa god mat. Matkådorna fryser med sin frånvaro i frysen varav den behöver fyllas. På söndag ska det bli stek har jag bestämt. Mums. Idag lagade jag en av mina favoriträtter med kyckling, kokos, banan, russin, sweet chili sås, lök, paprika med curry och kycklingfond, sjukt gott även om några av er rynkade på näsan där vid banan:-) 

Just det en annan har blivit brunett också:-) här händer det grejer vill jag lova! 
Morgonrocken, det bruna håret och jag

Skogspromenadsbild från i helgen 

Idag fick den vita kavajen åka på - lillördag minsann. Matchade tom skärp med min nya kulör. Hade vart omöjligt med blont hår. Beiget skärp = fult. 

Nähä på med vinglögg och njuta i soffan
Mys mys mys

Ha en fin onsdag allesammans


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar