torsdag 6 november 2014

Låg och upp igen

Ja veckan började kanske inte så bra and to be honest - har jag känt mig lite låg hela veckan av olika anledningar. Men barnen har varit glada och ja Ville fortsätter vara känslig och ibland frågar jag mig hur mkt som är äkta gnäll och tårar och även om de inte är de - vad det är ett uttryck för? Han vill ha mig nära 24/7 men det fungerar ändå superbra på både dagis och hemma när jag inte är hemma. Han kanske bara insåg att det var fab att bara vara han och jag också. Denna lilla finurliga kille med tusen funderingar som nu har blivit så stor. Men det är segt att vakna varje natt och tidigt om mornarna och han ligger och gnyr och bekymrar sig. Viktigt att lyssna och ändå vara nära. 

Imorgon är det ridning för Ella och jag kanske har tjatat med mig Sandra att titta på (fotbollstjej som hon är är hon rädd för hästar) men det betyder mkt att hon vågar följa med. 

Igår provade jag att rida i den mer avancerade gruppen och det gick sådär ha ha. Vi övade bakdelsvändning och galopp från mitten. Hästen gick bra men jag tyckte det var svårare att placera skänkeln. 

Igår fick jag även massage på jobbet då vi har en massör som kommer dit så idag är jag mör i baken. Men när jag kom hem igår hade Sandra tänt ljus så vi kröp ner i badkaret och bara mös. Härlig torsdag. 

Ikväll kör jag afterwork med mitt älskade och saknade sitagäng! 
I helgen ska jag och Sandra på ett litet internt äventyr men mer om det senare! 

Ha en fab fredag och var stolta över er själva - ännu en vecka man får vara i livet och omges av kärlek!
Fredags hissie

2 kommentarer:

  1. Bebis på G ? Nu blev man ju nyfiken !!!

    SvaraRadera
  2. Nja inte riktigt ännu. Vi måste spara lite till...

    SvaraRadera