onsdag 19 november 2014

När man längtar till att göra ingenting

Vilken vecka. Sjukdom, trots och mycket på jobb. Börjar dock trivas riktigt bra på jobbet nu när man börjar knäcka "koder" i de ganska avancerade löneprogammen så att få jobba känns som en fristad måste jag säga. Härliga kontraster mot hemmalivet. Igår var Sandra ledig och vilken skillnad att komma hem till hämtade dagisbarn och lagad mat. Eller mat och mat jag hade önskat risgrynsgröt. Sandra är grym på gröt. Ville älskade gröten medan Ella lekte snöberg och smetade ut de varav hon fick gå in på rummet. 

Så nu längtar jag till helgen då vi inte har något planerat, jo Ellas ridning men inget förutom det. Jag är sugen på att fylla den med bio (Hunger games) och lite träning, kanske simma lite och gå på loppis:-) 

Ska även lägga upp en del på Tradera. Ville vägrar ju jeans och tjocka tröjor och jag har nu en del från Zara jag köpt som aldrig används. Däremot blev fleece-långkalsongerna poppis. 

Ikväll är det ridning och teori. Spännande.  Lång dag men imorgon är det fredag och den ska minsann avnjutas med två glas rött:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar