måndag 17 november 2014

Dunderkul helg och dunderförkyld

Ja helgen inleddes med inställt besök av min bästis pga av sjukt barn men istället kom Lovisa ner på besök. Vi var på ridningen med Ella och Ville satt på en häst för första gången på ridskolan då Ella inte ville rida på den hästen. Så nästa termin får hon pausa ridningen och prova något annat mindre dyrt som går att "hoppa över en gång" utan dåligt samvete. Synd är bara att barnens gymnastikgrupper ligger h efter varandra och man får som förälder sitta utanför så 2 h i ett omklädningsrum en söndag är inget som lockar mig... Så ja vi får se hur vi gör helt enkelt. 

I lördags åt vi middag hemna hos mamma sen på kvällen kom Sandra hem som. På kvällen kände jag mig hängig och sen pang vart jag dunderförkyld. Så igår var jag hemma och vilade. Lagade en paj och bakade. Hade egentligen behövt vila idag också men har mkt på jobbet nu... Så det är bara att kötta på/ snart helg jue:-) 

Funderar på att färga håret mörkt men man luras ju så totalt av dessa modellers svall. Man får ju föreställa sig en blek kvinna i spegeln med tagel som hår...



Men åndå färgerna är ju fina inte sant? 
Ja en vecka tills stålarna trillar in. Rollin Rollin. Glöm inte nu att denna lön ska räcka till julklapparna... 

Ha en fin tisdag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar