tisdag 7 oktober 2014

Landat från Italien och upp igen

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Har haft fantastiska dagar i Milano med jobbet med en massa god mat och många skratt men även med alldeles för få timmars sömn. Var hemma en dag på jobb och idag upp till Stockholm igen för utbildning i lönesystem. Spännande men hektiskt. 

Ella har sovit väldigt dåligt dessa dagar få hon har haft astma så det har inte blivit många timmars sömn men jag har saknar de så så varje "vaket" ögonblick med de är fantastiskt:-) 

Ikväll åt jag en snabb middag med mina finaste syskon- Carl var i Stockholm för att undervisa så jag bokade om mitt flyg till senare:-) Blev Vapiano - nära och bra till Arkanda Express. 

Imorgon kl 6.30 styr jag och Ville kosan mot Ystad för operation. Hans halsmandlar och polyper ska bort. Gud jag kommer gråta floder- inget smink imorgon. Men ännu en utmaning som mamma - att vara stark och bita ihop. Ska bli så skönt att han kommer bli bättre men jag kommer våndas för att han ska ha så ont. Ha en fin kväll alla. Nu flyga mot Skåne. 
Bror


Och syster

Saknar er så alltid:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar