onsdag 15 oktober 2014

Huga chacka torsdag

Den där känslan på morgonen som avgör hur dagen kommer att bli eller vill tro att den kommer att bli. 
Långa dagar nu och på jobb är vi i slutet av en lönekörning sen nästa vecka kommer lugnet lägga sig. Ikväll blir det körkortskurs i Lund på Trafikpedagogerna - samma körskola som syrran hade tror jag. Efter 4 h ska man tydligen bli fullärd. Tyvärr missar jag ridningen för fjärde gången denna termin:-( Men detta är ju för en bra sak. går allt som det ska bör Sandra ha sitt körkort till sommaren och vi kan åka på bilsemester i Sverige!!! 

Mitt halsont hänger kvar så ingen träning denna vecka heller, är vädret fint till helgen så tar jag med mig Ella ut på promenad. Vi har lagat hennes vagn 4 ggr nu och ändå går den sönder- fast att de säger att de bytt slang - någon som vet vad detta kan vara? 

Igårkväll firade vi Ville som blev 5 år. Carola bjöd på glass och kaffe! 

Han blev glad för sina paket så imorgon får han leka med sin Transformersgubbe, Ironman och sin piratskattkista! 
Tog på sig mormors stövlar

Och mammas boots:-) 

Någon tog kameran 

Lever på att imorgon är det fredag - men först så många saker att göra sen helg! Kämpa på alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar