fredag 24 oktober 2014

Farmors höfter

Idag körde jag ett Cx pass, typ som höft mage lår och jag insåg att min status på kroppen i mellanpartiet var farmor. Måste börja röra mer på mig nu när man bara sitter ner så imorgon blir det långpromenad i Torupsskogen sen Body Balance i Lund på eftermiddagen. På kvällen dröser ju barnen in så då blir det lördagsmys.

Ikväll jobbar Sandra till kl 20 då hon börjat jobba ute på köpcentret i Lund denna vecka. Så jag passade på att träna. Nu hem och svänga ihop lite fredagsgotte och fira. 

Kpmg har vunnit en ny stor kund och jag kommer bli ansvarig för lönekörning och HR frågor. Snacka om boost! Vet inte hur mycket jag får avslöja tills vi är i hamn men det är oerhört mycket som måste bli rätt för att leverera högsta kvalitet och innan man kan göra det är det som sagt en massa saker att läsa in sig på varav det känns spännande och enormt stort att få det ansvaret. Trivs så himla bra på mitt jobb och det känns kul att man får mer och mer ansvar. 

Timing som det är så kommer jag ta höstlov 4 dagar nästa vecka och åka till Stockholm med Ville måndag till onsdag. Det enda som jag har inplanerat är att träffa en nyfödd bebis;-) sen ska vi bara vara Ville och jag. 

Ha en fantastisk fredag allesamman!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar